Kan inte ta bort program ur fortsätt lyssna-listan

Hur tar man bort program ur fortsätt lyssna-listan på hemfliken? För varje program i listan kan jag ta bort det nedladdade programmet men alltså inte ta bort programmet ur listan.

Kommentarer

  • Hej Jakob!
    Tryck på de tre små prickarna på bilden till avsnittet och välj "Ta bort avsnitt". Hoppas att jag förstod rätt?
  • Hej,
    jag har inget val "ta bort avsnitt". Jag har bara Spela, min lista, ladda ner, dela avsnittet, följ ..., mer från ..., avsnittet på webben.
    Jag har "ta bort avsnitt" för några avsnitt i fortsätt lyssna-listan, men för flera avsnitt har jag inte det.
  • Hej Jakob!

    • På en Android-telefon kan du svepa bort avsnitt ur listan med lyssningshistorik
    • Iphone trycker du på Ändra i övre högra hörnet och väljer sen vilka avsnitt du vill ta bort från listan. Tryck på Ta bort
    Om detta inte går hos dig, så återkom och berätta vad det är för telefon och på vilket vis min beskrivning skiljer sig från hur det ser ut hos dig!
    Annika Webbmaster