Kan inte spela samma program i appen som på webben.

Hej!
Varför finns inte samma program sökbara i appen som på webben. Hittar en gammal klassiker "jul på fritsarve" från p4 Gotland, på webben. Men kan inte hitta det i appen eller i Sonos kopplade SR-utbud.
Detta innebär att jag endast kan lyssna i telefonen eller via dator, eller gör jag fel?

Kommentarer

  • Hej
    Problemet här är att det är ett klipp och inte ett avsnitt, och idag så är det bara avsnitt som kommer ut i appen och tex Sonos.

    (Vissa nyhetsklipp kommer ut i appen).

    mvh
  • Hej!
    TAck för snabbt svar. Är detta något som kommer att ändras/uppdateras?
    Vet du om det finns något sätt att kringgå detta, för att kunna spela upp "klipp" via tex Sonos?
  • Det finns tankar om att göra dem tillgängliga i appen, men vi måste komma på ett bra sätt att göra det på eftersom vi har ca 1 500 000 klipp tillgängliga så siten.
    Och den mängden gör att det inte går att göra dem tillgängliga i våra poddflöden (och då i t.ex Sonos), för en del poddappar tillåter bara 2-300 avsnitt per program.

    mvh