Kan inte söka låtlista på datum

Hej
Kan inte söka låtlista på P2 natten 2018-07-24. Så här ser det ut på er hemsida och det går inte att komma vidare i sökningen. Går inte att klicka på "måndag" (se bild) inget händer då. Går inte heller att klicka på "Låtlistor" till vänster i bild. Så var är det meningen att jag skall komma vidare?
.Hur kommer jag vidare?Med vänlig hälsning / Björn

Kommentarer

  • Hej Björn!
    Det ser onekligen konstigt ut. Är det denna sida du besöker?
    https://sverigesradio.se/sida/latlista.aspx?programid=2562
    Använder du Explorer 11 som webbläsare?
  • Hej, jag har samma problem. Den orangea delen som står Om P2 är typ ivägen för att jag ska kunna välja datum. Skulle ni kunna ordna så att den fliken kommer upp framför den orangea delen istället för bakom?
  • Hej
    Är det P2 Klassiskt du försöker titta på?
    Det verkar som att det inte dykt upp någon låtlista där idag, vilket gjort att sidan blivit för kort.
    Man kan manuellt välja datum i denna url:
    https://sverigesradio.se/p2klassiskt/latlista/2019-01-17

    mvh
  • Samma problem här! Helt hopplöst att hitta låtlista samma datum som programmet sänds! Man borde kunna se vad som spelas nu, för några minuter sedan, för en timme sedan osv.
    Meta
  • Hej
    Om du går in på en kanalsida och sedan väljer 'Låtlista' på menyn så är det precis det du får - det som spelade senast, eller nu, högst upp, och sedan historiken.

    mvh