Kan inte skrolla höger/vänster på förstasidan i appen

Hej,
Om jag forsöker skrolla höger/vänster bland förslagen på förstasidan flippar den up till toppen igen och inslag-karusellen går tillbaka till noll. Började efter senaste updateringen (nu har jag 18.12.5.5515)

Kommentarer

  • Hej!

    Det felet har jag inte stött på förr ...

    Hjälper "supportens klassiska trick" om att starta om mobilen? (Och det undrar jag just för att det ofta är väldigt effektivt vid "udda problem".)

    Annika Webbmaster
  • Hur har det gått för dig?

    Vi har inte sett det själva, men några kolleger rapporterade in det för en tid sedan (några månader kanske?) men sedan dessa är du nog ensam om att ha rapporterat in felet ...
    Annika Webbmaster
  • Tack för svaret. Trodde att jag svarade på ditt förra meddeland men gjorde det direkt i eposten, inte forumet, och ser nu att det blev error från Mailer-Daemon.
    Fann dina kollegor någon lösning? Jag har testat att starta om, rensa data etc. men problemet kvarstår.

    PS: Jag kan skrolla toppnyheterna, men inte "fortsätt lyssna" eller "Utvalt..."
  • Tack för detta förtydligande.

    Tills felet är löst är det bra att veta du kan nå samma innehåll även utan fungerande sido-skroll genom att klicka på länken "visa alla" i anslutning till exempelvis "Fortsätt lyssna" eller "Utvalt..."

    Fann dina kollegor någon lösning?
    Själv visste jag inte ens om att någon hade haft detta fel och app-utvecklarna såg inte felet själva då heller, utan har endast fått det beskrivet. I och med att det kvarstår (eller har återuppstått?), så får vi felsöka vidare.

    Det första steget är att försöka återskapa det. Att då veta att vi inte ska nöja oss med att konstatera att toppnyheterna fungerar som de ska, utan försäkra oss om att även bläddringen längre ned på skärmen fungerar är det därför bra att vi fått veta!

    Hjälp oss gärna med fler iakttagelser om du har möjlighet:
    1. Är felet konsekvent eller fungerar det ibland?
    2. Vid "kanal-kvadraterna" överst på hemskärmen kan du också sidoskrolla. Fungerar det?
    3. Min sida finns också en "karusell" med Avsnitt från program du följer. Beter den sig som förväntat?
    Tack för att du hjälper oss att göra appen bättre!
    Annika Webbmaster