Kan inte skicka in krysset. Står "du har ingen internetkoppling"står det , fast jag har det.

Jag kan inte skicka in krysset 7/7.
Står "du har ingen internetuppkoppling" fast jag har det.
Missar ju mitt badlakan

Kommentarer

  • Hej
    Är det på dator eller mobil?

    Mvh
  • Mobil, android
  • Hej, detta händer mig också i iOS-appen Får meddelande om ingen internet-uppkoppling, felkod 6, -1003,-1003

    Saker jag testat:
    - har uppgraderat till senaste version av sr-appen
    - Jag har testat både med wifi och 4g, och verifierat att jag har internet, kag kan maila och surfa och lyssna på spotify.
    - har senaste uppdatering av iOS.
    - felet är intermittent, om jag försöker igen och igen så får jag kontakt. Ibland kan det ta många försök.

  • Jag får också "Felkod 6, -1003, -1003" i iOS-appen, likväl som vid försök till webbläsarspelning i Safari. Internet funkar i övrigt i denna mobil. iOS samt SR-appen är uppdaterade.
  • Hej Robert och Magnus - provade ni nu på morgonen?
    Vi har har problem med delar av siten, så att ni inte kunde skicka in kan bero på det - så ni får gärna prova igen.

    Pia - är det appen du använder?
  • Hej,
    Ja jag använder appen. ja det var nu på morgonen, och det fungerar bra nu.

    Tyvärr är det inte enda gången jag haft det här problemet. Det är regelbundet återkommande och gör det svårt att komma åt nyheter.

    Har ni ofta problem med siten?
  • Ja, det är melodikryssappen.
  • Ja, melodikryssappen.
  • Vad är det för telefon du har, och är det senaste versionen av appen du har?

    Mvh
  • Sony Xperia L1, har nyaste appen. Har funkat utmärkt minst ett år.
  • Har du testat att ladda ner den på nytt och installera igen?