Kan inte rösta i novelltävlingen

Jag försöker klicka mig in och rösta på novell, men kommer till en dansk enkätsida som jag påstås ha svarat på redan.
Något är fel.

Kommentarer

  • Ja, något är helt klart fel.

    Det som blir lite otydligt är att samma tjänst som oftast används för enkäter i detta fall använts för en omröstning, och denna omröstning nu är avslutad, se här:
    Det är lyssnarna som avgör vem som vinner och röstningen sker med start tisdag 10 april. Du kan rösta här till och med söndag 22 april (länk).
    Sveriges Radios Novellpris 2018

    Tack för att du dels rapporterade in problemet och dels ville bidra med din röst. Hoppas att du blir nöjd med resultatet av omröstningen, trots att du inte hann lägga din röst denna gång!

    Jag ber kollegerna på Kulturredaktionen att ta bort alla förvirrande och inte längre aktuella länkar.
    Annika Webbmaster