kan inte lyssna via dator - inget ljud

Hej,
Jag kan tyvärr inte lyssna på Sveriges radio via min dator. Ser att programmen laddas, men inget ljud kommer. Detta har fungerat tidigare. Kan ni hjälpa mig? Datorn kan spela upp ljud från andra källor.

Kommentarer

  • Hej Maike!
    Ursäkta det sena svaret!
    Har du testat en alternativ webbläsare för att se om problemet kan ligga där?
    Får du något felmeddelande i spelaren?
  • Samma problem här i både Chrome och Safari i Mac. I windows 10 och Chrome och Edge började ljudet men försvann efter en stund.
  • Tony - ditt problem berodde nog på att vi nu på morgonen hade problem med ljudet, men det ska vara löst nu.

    Mvh
  • Tack, det stämmer. Nu fungerar det igen.

    Mvh/Tony