Kan inte lyssna på Sveriges Radio över mobilnätet

Det går att lyssna i appen SR över wifi men inte över det mobila nätet i telefonen,. Kan se youtube etc så jag har kontakt med nätet med telefonen.. Har startat om telefonen och raderat och laddat ner appen igen men det hjälper inte.
Hälsningar Jan

Kommentarer

  • Hej!

    Om det gäller Iphone-appen, så gå in under Inställningar i telefonen, bläddra ned till vår app och se om den har rätt att använda mobildata.

    Är det en Android, så berätta vilken telefonmodell.
    Annika Webbmaster
  • Hej radio Västernorrland slår av efter 1 sekund vad kan det bero på har android mobil Samsung  A 20e?
    Tacksam för svar.
  • Hej Ingeborg!

    Är det någon skillnad mellan om du använder wifi eller mobilnätet, som det var för Jan-Erik?
    Annika Webbmaster