P4 Plus på Samsung smart TV

kan inte lyssna på P4 Plus på smart TV
Kan inte längre lyssna på P4Plus via min Samsung smart TV. Det har fungerat tidigare, men nu "händer inget" när jag trycker på "spela-upp-knappen" eller "direkt-knappen".
Testar även era andra radiokanaler, men inte de heller reagerar på knapptryckningar.
TV Samsung 9005. Går in via Web Browser App, söker via Goggle.

kan inte svara via din länk Annika så jag skriver på nytt.............

Svar: Tyvärr! Fungerar inte med mini.sr.se/kanaler
Får felmeddelande "filformat stöds inte" när jag trycker för uppspelning

Kommentarer

  • Ok, då stänger jag den förra tråden, och svarar här:

    Synd att det inte fungerade. Det finns en radio-app för Samsung-TV som heter Tunein. Se om du kan installera den och lyssna den vägen istället!
    How do I install or uninstall TuneIn on my Samsung TV?

    Hoppas att det går bra att följa instruktionerna trots att de är på engelska.

    Och hoppas framförallt att det går bättre att lyssna med den appen!
    Annika Webbmaster
  • Gertrud har svarat på annat håll:

    Perfekt! Tack för tipset.
    Annika Webbmaster