Kan inte längre spola i program (Mac)

Hej,
Kanske ett relaterat fel: Om jag vill "spola fram" eller "spola tillbaka" i programmet, eller; lyssna från en viss tidpunkt, så går inte det. Man måste hela tiden börja om fr början. Så var det inte förut.
Dator: Mac

Kommentarer

  • Hej KW!

    Jag tror att det är mer effektivt att felsöka detta separat från det fel som drabbade Play-appen på Iphone, så jag bröt ut detta till en egen tråd med en rubrik som förhoppningsvis kan hjälpa eventuella andra drabbade att hitta hit!

    Jag ber de kolleger som arbetar med hemsidan att undersöka problemet. Tack för att du tog dig tid att rapportera in det!
    Annika Webbmaster
  • Är det alltså när du klickar på olika punkter på tidsaxeln som inget händer?

    Vad använder du för webbläsare?
  • Hej!
    Webbläsare Chrome. Dator Mac. MacOsSierra.
    Stämmer, jag kan inte klicka/dra på olika punkter för att lyssna därifrån jag vill, vare sig bakåt i inslaget eller framåt. Se bifogad länk till film på problemet.
    https://drive.google.com/open?id=1VEpkaiZtBfBUzsUN8BkbVG68iNZtXprI

  • Hej och ursäkta dröjsmålet, det tog ett tag att hitta rätt dator.

    Jag har lyckats återskapa det ibland - det verkar som att det är något som händer när webbläsarfönstret är vissa storlekar.
    Jag ska skapa en bugg på det så att det blir fixat.