Kan inte hitta P2 på datorn.

Programmenyn med t.ex. P2 högst upp till höger på startsidan är försvunnen, och jag kan inte få fram P2 till lyssning. Katastrof! Vad har hänt?
Obs! Har startat om datorn flera ggr.
Mvh/ Karin

Kommentarer

  • Hej
    Är det den här menyn du menar?
    Vad för webbläsare är det du använder?

    mvh

  • Nej, jag menar den lodräta i rutan till höger om huvudnyheterna, som nu är helt tom.

    Använder Safari.

    Tack för snabba svar!
  • Hej
    Jag ser att du har en version av Safari som är så gammal att vi inte testar i den, och det verkar bli problem med alla våra javascript i den.
    Vi försöker fixa det.

    mvh
  • Hej
    Vi har en fix nu, förhoppningsvis får vi ut den idag.

    mvh
  • Nu funkar det!

    TACK!  Karin