Kan inte dela progam via sms

Hej!
Jag kan inte dela avsnittet från Kropp och Själ "Vård av jämlikar" via sms.
När jag trycker på dela knappen och sedan på sms så får jag bara upp ett flersiffrigt nummer i rutan där jag skall välja den kontakt jag vill skicka avsnittet till.

Vänliga Hälsningar
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    För att dela just detta avsnitt här och nu, kan du klistra in denna adress i ett sms:

    sverigesradio.se/avsnitt/1428422

    Men att delningen inte fungerar vill vi förstå och lösa. Var det från vår hemsida eller från vår app du försökte dela?

    Om appen, så har två lyssnare med Samsung nyligen rapporterat in problem med delningsfunktionen. Deras fel skiljer sig dock något från det du beskriver:
    Kan inte dela från appen (Android)

    Har även du en Samsung-enhet?
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika!
    Jag gick in från hemsidan och har en Android.
    Jag kunde dela avsnittet när jag kopierade länken du hade lagt ut. Tack!

    Vänliga Hälsningar
    Karin
  • Tack!
    Annika Webbmaster