Kan ej lyssna på Fotbolls VM

Hej

Jag kan inte lyssna på VM i fotboll på Sonos.
Får felmeddelande om att jag inte kan lyssna på sändningen om jag befinner mig utanför Sveriges gränser. Bor i Tyresö utanför Stockholm

Kommentarer

  • Hej
    Kan du gå till den här sidan och se var den säger att du bor?

    https://www.maxmind.com/en/locate-my-ip-address

  • Hej! Jag befinner mig hella tiden i Sverige,men ändå jag kan inte lysna P4 .
    Har ni alls koll var ligger den här mobilen’
    Att ni säger vi befinner oss utomlands
  • Kan du se vilket land länken ovan säger att du befinner dig i?
  • Hej
    Detta IP-spann blev blev identifierat som att ligga i Tyskland, och vi har begärt att få det rättat - men vi kan tyvärr inte styra över hur snabbt det går.
  • Hej! Jag har samma problem! Befinner mig i Göteborg men enligt den länken befinner jag mig i Kalifornien. Vad kan jag göra?

  • Kan du skicka IP-numret som sidan säger att du har till webmaster@sverigesradio.se?