"Kalle Anka-ljud" i appen

Idag har jag lyssnat på flera program ur Folkmusiken i P2 i appen. Alla tycks gå lite för fort: programledarnas röster är i lätt falsett och musiken har alltför många rpm. Detta har aldrig hänt förr. Vad är det för fel?
Jag lyssnar i en Motorolatelefon om nu det har någon betydelse.

Kommentarer

  • Hej
    Om du börjar spela ett ljud så bör du se en liten ikon i botten av spelaren som ser ut som en hastighetsmätare - klicka på den så kan du ändra uppspelningshastigheten till x1.0.

    mvh
  • Jag upptäckte faktiskt själv den där ikonen senare på kvällen. Och började undra: jag hade aldrig sett den förr och hade garanterat aldrig tryckt på den för att ändra hastighet. Men då förstår jag vad som hänt.

    m v h

    Tomas