Kakor

Varje gång jag loggar in på SR.SE så får jag upp en bild som täcker ca 1/6 del av sidan, där det står att jag MÅSTE godkänna coockies för att bli av med texten om att godkänna Cockies.  Ni har förmodligen gjort det så för att tvinga användaren att godkänna coockies.  Skulle det kunna gå att komma vidare utan att godkänna texten "Godkänn Cockies" varje gång. Anledningen att jag får "Godkänn Cockies" varje gång jag loggar på, är säkert för att jag inte sparar några Coockies pga av att jag inte vill ha några sparade Coockies.

Kommentarer

  • Hej
    Vi måste informera tydligt om cookies enligt GDPR, och ge användare valet att inte acceptera dem.
    Tyvärr så innebär detta att om du inte accepterar cookies så vet vi inte att du redan sett informationen, så den visas varje gång.

    Du kan läsa mer om hur vi använder cookies här:
    https://sverigesradio.se/artikel/4771512

    mvh