Jerringpriset

Kan man rösta flera gånger på samma person på Jerringpriset?

Kommentarer

  • Hej!
    Jag vet faktiskt inte hur denna omröstning är uppbyggd (den är inte uppbyggd som resten av hemsidan, utan en special-lösning)

    Jag försöker själv hitta någon kollega som kan svara (samt tipsa om att detta borde framgå av hemsidan), men många är lediga över jul, så det är bra om du själv frågar dem direkt.

    Hör av dig till radiosporten@sverigesradio.se  som har hand om sidan.

    God jul
    Annika Webbmaster