Jazzkrönika

Hej, fick en länk till en jazzkrönika med Johan Norberg i P2. Kan dock inte hitta den eller/ hans andra krönikor, varken i sr-play appen eller på sverigesradio.se. Har sökt på Johan Norberg, jazzkrönika, jazz och ett halvdussin andra sökvägar utan resultat. Var är dom???

Kommentarer

  • Hej
    Krönikorna är publicerade som artiklar med ljudklipp, så de syns tyvärr inte i appen, men på webben hittar man dem om man söker på Johan Norberg och sedan klickar på 'Visa alla sökresultat'.
    Om man går till Jazzradions sida så finns det en länk som tar en till en grupp där de finns samlade:
    https://sverigesradio.se/grupp/21889

    mvh