Kommer det flerJAZZKÅSERIER?

Hej
Jag saknar nya kåserier av Johan Norberg
Gör han fler framöver?

Kommentarer

  • Hej Staffan!

    Jag skickar den frågan vidare till redaktionen för Jazzradion, jazzradion@sverigesradio.se!

    Tills vi har fått svar, vill jag tipsa om denna länk där du hittar tidigare jazzkrönikor. Många av dem saknar ju "bäst före-datum" och är helt klart värda att lyssna på igen, inte minst Johan Norbergs:
    Jazzkrönikor

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • Hej Staffan!
    Jodå, det är tänkt att Johan kommer med nya krönikor, enligt planen så dyker han upp igen i Jazzradion redan på söndag 14/1.
    Hälsningar
    Janne Lindvall
    Producent, Jazzradion i P2
  • Hej, Janne
    Jättebra, det ser jag fram emot
    Tack för snabbt svar
    Staffan