Jag når endast till snabbgenomgången för krysset

jag kommer endast till snabbgenomgången då jag försök starta krysset

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Hur lyssnar du? Om det är Melodikryssets app för Android eller Iphone, så beror problemet på att dessa plattformar tyvärr endast har med snabbgenomgången.

    Du kan höra hela krysset i Sveriges Radio Play eller via vår hemsida:
    Lyssna på senaste Melodikrysset
    Annika Webbmaster
  • Jag har samma problem i SR appen eller hemsidan! Krysset är inte tillgängligt samma dag det sänds, varför? Vore ju fint att kunna lösa det vid 11!
    Mvh Suz
  • Kollade länken som låg här och endast snabbgenomgången finns tillgänglig. Hur ska jag gå tillväga för att höra hela programmet?
  • Suz, jag svarade dig i den andra tråden där du frågade samma sak, men ar svaret även här:

    Snabbgenomgången dyker upp redan klockan 11.00, medan sändningen i sin helhet brukar finnas tillgänglig på vår hemsida och i appen Sveriges Radio Play runt klockan 11.10.

    Eftersom du skrev hit strax innan Melodikrysset i sin helhet kommer ut, hoppas jag att du testade igen lite senare - annars får du göra det nu!
    Annika Webbmaster