Jag kan inte lyssna på Sven Jerring på Runö 1938

Jag vill lyssna på en inslag i Avgörande ögonblick, Sven Jerring på Runö 1938. Men det fungerar inte, varken på Iphone, ver 11.4.1 eller på MacOS 10.13.6. På datorn får jag beskedet Felkod: 3

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Även jag får felkod 3 i webbläsaren Chrome ena gången jag testade, medan det fungerade den andra!

    Jag kan däremot lyssna i Safari på Iphone och i Internet Explorer på Windows (fler har jag inte testat). På Iphone "startade inte ljudet på första kicken", utan först sedan jag pauserat-startat på nytt samt meckat lite med att spola fram med femton sekunders-knapparna. (Dessa hittar du genom att klicka på den utfällnings-pil som finns till höger i ljudspelaren på din mobil - hör av dig om du inte ser var jag menar så förklarar jag bättre!)

    Något är alltså fel med ljudfilen, men tyvärr är den typen av fel svåra att åtgärda så här i efterhand, så jag hoppas att du har möjlighet att höra inslaget antingen i mobilen genom att mixtra lite, eller genom att testa en annan webbläsare i datorn!
    Annika Webbmaster