Jag kan inte lägga in nya favoriter i appen

Försöker markera nya favoritprogram men lyckas inte. Finns ngt Max antal program?

Kommentarer

  • Hej
    Nej det ska inte finnas något maxantal. Du går alltså in på en programsida och markerar som favorit, men sedan är det ändå inte markerat?  Och programmet finns inte heller i listan över favoritprogram? (Antar att du startat om app resp telefon utan bättring)
    Mvh
  • Tack! Startade om appen. Förlorade då alla tidigare favoriter men kan lägga in nya.
  • Hej
    Det lät också konstigt. Försvann alla favoriter när du startade om Play? Eller raderade du appen och laddade ner igen. I det senare fallet skulle favoriter raderas, men inte vid vanlig omstart.
    Mvh
  • Jag avinstallerade appen, installerade sen om den. Visste nog inte att man man kunde starta om play på annat sätt
  • OK
    Då hoppas vi att det fungerar med favoriterna nu. Återkom gärna annars.
    Mvh
  • Går inte att favorit markera vissa program.
    Markerar.
    Söker upp pgm
    Inte markerat som favorit
    Tex alfabet
    Ominstallera hjälper inte.
    Mvh
  • Hej Bertil
    Jag misstänker att det beror på.att programmet är arkiverat. Det står också på programsidan att det inte sänds längre. Därmed är ju inga nya avsnitt att förvänta. En avsikt med favoriter är ju att bli uppmärksammad på när något nytt har publicerats.
    Mvh
  • Tack!
    Använder favoriter för att hitta tillbaka, som ett bokmärke.
    Då borde favorit-knappen vara "död" eller varna för det?
    Som det är nu accepterar favorit knappen (ändrar färg)
    Mvh
  • Hej igen
    Ja det verkar rimligt att man får någon sorts varning. Om nu min teori alls stämmer. Återkommer om jag får mer fakta i målet.
    Mvh