Jag får felkod 9, 8, 1718449215

Jag får felkod 9, 8, 1718449215, men endast när jag försöker spela upp de två senaste avsnitten av det Politiska Spelet; inga andra program

Kommentarer

  • Hej Örjan!

    Kvarstår detta fel? Vi hade ett problem i appen tidigare idag som sammanfaller i tid med detta.
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Ja, det kvarstår och det är bara på programmet det politiska spelet.

  • Nu verkar problemet vara löst.
  • Ok. Bra att felet släppte. Troligtvis hade appen under den tid vi hade fel från vårt håll läst in data felaktigt, och först senare släppte appen "greppet" om denna felaktiga data.

    Eller, det är min gissning, och i och med att felet nu har upphört så behöver vi inte felsöka närmare. Om samma fel uppstår igen hos dig eller någon annan är det bra att vi har fått denna dokumentation från dig - inklusive felkod utskriven så att den är sökbar och med en bild.

    Tack för det och trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Samma fel uppstår igen, och igen endast för Det Politiska Spelet, se bifogad bild.
  • Och igen
  • Hej igen!

    Trist på ett så bra program! Jag vet inte vad som kan ha blivit fel. Jag har tidigare inte stött på detta fel och även om det möjligen uppkom i samband med att vi hade tekniska problem, så kommer det inte att lösa sig av sig självt eller genom en vanlig omstart.

    Om Det politiska spelet är markerat som ett program du följer (ifyllt hjärta), skulle min första åtgärd vara att slå av den markeringen, göra en tvingande omstart av telefonen och därefter slå på hjärt-markeringen igen. Om du inte följer programmet, så gör endast den tvingande omstarten.

    Det är enkelt men man gör lite olika på olika Ios-enheter. Här kan du läsa hur du gör:
    Apple: Om din iPhone, iPad eller iPod touch inte går att starta eller är låst

    Denna omstart skiljer sig lite från en vanlig omstart. Jag tror att något man kan kalla "zombie-processer" inte avslutas vid vanlig omstart, men gör det med denna variant, och min erfarenhet är att den hjälper vid alla möjliga skumma problem även med andra appar ...

    Hoppas att det hjälper!

    Återkom och berätta hur det går, för om det inte hjälper behöver vi felsöka och om det hjälper vill vi ju kunna vara snabbare med att ge detta tips om någon annan har samma problem!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Har det löst sig?
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Ja, det senaste avsnittet gick smärtfritt.

    Vänligen,
    Örjan
  • Bra!

    I och med att vi inte har förstått vad som blev fel, kan jag inte "blåsa faran över", men jag kan förstås hoppas.

    Annika Webbmaster