Irriterad

Rättegången skulle sändas på appen . Va fan är det här . Får bara direktsändningen av annat skit

Kommentarer

  • Hej!
    Gör såhär:
    Längst upp i appen till höger där alla direktsända kanaler visas, tryck på "Visa alla". Överst på den sidan finns Ekots extrasändning om rättegången just nu.
  • Hej, ni säger på Ekot att ni skall sända rättegången (Akilov) live men man hittar ingen länk till extrasändningen. Varför är extrasändningar så svårt att hitta på webben medans dessa är enkla att hitta i appen?
  • Hej
    Länken brukar visas först i samband med sändningsstart. Både på webben och i Play.
    Här är lite om vad som väntar idag
     https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1650&artikel=6889855
    mvh