[iOS][hjälpmedel] Stöd för smart invertering av färger

Från och med iOS 11 finns funktionen smart färginvertering. Play-appen stödjer inte detta idag, vilket gör att den inverteras (blir ljus) när funktionen är på.

Eftersom appen till största del är mörk redan, löses detta genom att sätta accessibilityIgnoressInvertColors. Se https://developer.apple.com/documentation/uikit/uiview/2865843-accessibilityignoresinvertcolors

Ett element som inte bör ha denna egenskap är den detaljerade programbeskrivningsvyn eftersom den är ljus och bör därför inverteras.