Intro musiken till gamla radioprogram

Jag skulle vilja höra musiken som spelades när "Natt önskningen" och "September" började.  Finns de låtarna någonstans så man får höra igen ?

Kommentarer

  • Hej och förlåt att svaret har dröjt så!

    Din fråga ligger lite bortanför vad vi egentligen svarar på i detta forum, som är dill för teknisk support på vårawebbtjänster, men jag bad en kollega som är bra på intro-låtar (och har skrivit flera såna själv) att hjälpa mig.

    Han trodde att detta är specialskrivna stycken, samt att det tyvärr inte finns några planer på att sända dessa program för tillfället, och att vi inte kan publicera dem av upphovsrättsliga skäl. Och sen tillade han:
    Signaturen till September är för övrigt riktigt mysig!
    Min kollega svarade detta rätt snabbt, det är jag som sedan missade att vidarebefordra hans svar till dig, vilket jag ber om ursäkt för.

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster
  • Tack Annika.