Intervju vid maskinvismning på Lantmännen

Hej!
Vår granne blev fredag 9 februari intervjuad när han var på Lantmännens maskinvisning. Hur kan jag hitta det programmet? Finns det överhuvudtaget på webben?
Jag tror det var ett program där ni är ute på olika händelser och pratar med folk.
Tyvärr vet jag inte mer. Grannen heter Sven Andersson.

Kommentarer

  • Hej!
    Vet du om detta sändes samma dag? Om det inte finns någon artikel om detta på den aktuella P4-kanalen, så går det att lyssna igenom de sända programmen under 30 dagar efter sändning, exempelvis via tablån på webben. Om du vet vilken lokal kanal det handlar om går det även att kontakta deras redaktion för att få klarhet i frågan.
  • Hej!

    Jag, som är som administratör i detta forum, kan bakom kulisserna se lite information om den dator du skrev hit med, och du ser ut att befinna dig i trakten av Piteå.

    Om det stämmer så är P4 Norrbotten er lokala P4-kanal, och här kan du lyssna på alla program vi sände i den kanalen den 9 februari:
    Tablå P4 Norrbotten 9 februari 2018

    Det bör vara något av de lokala sändningsblocken, alltså till exempel Förmiddag i P4 Norrbotten detta sändes i.

    Kontakta gärna kanalen som säkert kan ge bättre hjälp! Här når du dem:
    Kontakta P4 Norrbotten

    Lycka till!
    Annika Webbmaster