Intervju med mig (Carl-johan ytterbring) 2016

Hejsan! Blev interjuvad 1augusti 2016 ang hur torkan såg ut i landet, blev intervjuad av p4 kalmar.  Skulle vara riktigt roligt om ja kunde få en länk till den sändningen igen!:) mvh

Kommentarer

  • Tyvärr kan jag inte hitta någon länk till det inslaget. Här ser du de ljudklipp kanalen publicerade på webben:
    Textarkiv P4 Kalmar måndag 1 augusti 2016

    Det fanns även möjlighet att lyssna på programmen i sin helhet i efterhand, men tyvärr endast under 30 dagar.

    Kontakta gärna P4 Kalmar och hör om de har möjlighet att hjälpa dig med en kopia. (Hur vanligt det är att programmen kan göra detta, vet jag inte, men att du vet precis vilken dag detta gäller ökar möjligheten.)

    Här hittar du kontaktuppgifter till P4 Kalmar:
    Kontakta P4 Kalmar

    Lycka till!
    Annika Webbmaster