Internetsändning

Internetsändningen hackar och jag har provat flera olika enheter samt nätverk alt 4G. Har ni problem med direktsändningen via internet?

Kommentarer

  • Det har varit så för mig i flera dagar och jag har bytt enhet och provat både olika webbläsare och app, men det är lika överallt och en morgon kom 7-nyheterna mitt i allt och klockan var 8:40.
  • Hej, vi har haft tekniska problem som förhoppningsvis nu är över.