Inget ljud i SR Play appen

Vad har hänt. Står att ljudfilen saknas. Har inte ändrat något i Appen. Hur får jag tlllbaka ljudfilen i min iPhone?   Kan  inte höra på radion.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej
    Står det så även om du försöker lyssna på en direktsändning?

    mvh
  • Ja, inget ljud på direktsändningen heller. Efter ett dygn tog jag bort appen och installerade om. Nu har jag ljud igen.
  • Jag har inte haft ljud på flera månader. Har skruvat upp ljudet på mobilen och installerat om utan resultat. Sedan kom jag på att jag kunde prova reglaget på sidan av min iPhone (inte knapparna utan switchen) och plötsligt fick jag ljud!!!🤗
    Bästa svaret
  • Tack för detta tips!
    Annika Webbmaster