Ingen sovtimer för direktsänt material?

Hej jag hittar inga tre prickar i spelaren för direktsänt material.

Kommentarer

  • Hej Stefan!
    Den funktionen ska finnas för både iOS och Android även för direktsända kanaler, och ligger under de tre prickarna precis som du skriver. Vilken version av vår app har du?
  • Ok, idag har jag tre prickar!
    Återkommer när de försvinner igen.

    Version 5.5.0.5354
  • Prickarna kanske syns sämre med vissa bilder i bakgrunden, men dom ligger alltid där på samma plats.