Inga pushnotiser från lokalradion (Android)

Hej!
Jag har en Androidtelefon och vill ha pushnotiser från min lokala station (P4väst). Jag har (som jag tror) bockat i rätt. Se bild 1-3
Har även kollat inställningar i telefonen och kan inte tänka mig någon annan inställning. Se bild 4
Har pratat med dem och vet att de skickar ut typ 3 stycken varje dag.  Jag får notiser om bränder m.m som går ut till allmänheten i andra orter.
Har testat att installera om utan resultat. Vad har jag missat?

Kommentarer

  • Hej Anki!

    Ibland (tack och lov inte så ofta) är det som att appen inte känner av sina egna inställningar.

    Inställningarna för pushnotiser hämtas inte på nytt förrän du gör någon förändring, så om något är fel, kommer det tyvärr inte att rätta till sig förrän du gör någon förändring. Testa att bocka i ytterligare en P4-kanal och därefter bocka ur densamma, så hoppas jag att det rättar till sig!
    Annika Webbmaster
  • Enklast är nog att slå av och sedan på "tillåt pushnotiser" ...
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Hur har det gått? Har du börjat få även dina lokala pushnotiser nu?
    Annika Webbmaster
  • Hej 😀

    Tack det fungerar perfekt nu.....