Ingen nedladdningsversion av Dystopia

Jag saknar nedladdningsversionen av Dystopia från den 21 juli. Det vore fint om ni kunde ordna det.

Kommentarer

  • Hej
    Jag har kontaktat redaktionen för att se vad som har hänt.

    Mvh
  • Nedladdingsversionen av avsnittet saknas fortfarande och det samma gäller det nya avsnitt som publicerats.

    Eftersom jag har koncentrationsproblem som gör att det blir jobbigt för mig med alla musikavbrott, orkar jag tyvärr inte lyssna på den långa versionen av programmet. Så jag hoppas att det snart löser sig, Dystopia är en av mina favoritpoddar.
  • Hej
    Jag har kontaktat redaktionen men inte fått något svar, jag antar att de har semester.

    Mvh
  • Hej Katarina!

    Nu har jag fått klarhet i hur det ligger till. De 117 minuter långa avsnitt av P3 Dystopia som nyast, är musiklagda versioner av de fem rena podd-avsnitt som sändes i våras och fram till den 2 juli. De ska förstås inte poddas på nytt.

    Däremot ska det framgå att det är samma avsnitt som tidigare poddats! Nu kommer avsnitten med musik hur som helst att raderas efter 30 dagar och bara de fem original-versionerna kommer att bli kvar, men jag ska försöka förtydliga informationen på webb och i appar kring dessa musik-avsnitt, så att detta blir tydligare för lyssnarna att det inte är nya avsnitt!

    Så tyvärr finns det just nu endast fem unika avsnitt av programmet. Men i och med att Matti Lilja, en av upphovsmännen bakom serien, skrev "... jag LÄNGTAR själv sedan länge efter nästa säsong", hoppas jag att en sådan är inplanerad!

    Tack för att du fick oss att undersöka detta!
    Annika Webbmaster