Ingen datumsortering i sökfunktionen

Hej, noterat att ni tagit bort datumsortering i sökfunktionen, är det ett misstag eller ska det vara så? Försämrar möjligheten att söka färska nyheter sorterat på ett ämne.

//Jan Olsson

Kommentarer

  • Hej
    Vi arbetar just nu med att bygga om och förbättra söket och tog bort sorteringsfunktionen i det första stadiet, men det är en funktion vi kommer att arbeta med att lägga tillbaka under nästa vecka.

    Mvh
  • Hej, hur går det med att lägga tillbaka datumsorteringen? Har nämligen precis samma önskemål som Jan O. eftersom antalet träffar på de sökord jag är intresserad av ofta är helt ohanterligt och jag vill veta det senaste på mitt område så hoppas jag ni ska kunna fixa det snart. Den vecka Karolina hänvisade till räknar vi ju alldeles snart ner och jag vill helst kolla varje dag.

    Allt Gott!
    Håkan
  • Hej
    Självklart har vi inte kommit så långt som jag hoppats, och det finns några andra steg som rör söket som behöver lösas innan just den funktionen kommer tillbaka - men söket är det vi jobbar på just nu.

    Mvh
  • Den som söker han finner :-)
    Lycka till!
    Håkan

  • Hur går det?
    Det fungerade ju tidigare alldeles utmärkt när man kunde välja på relevans och datumsortering. Det kan väl inte vara så himla svårt att återföra eftersom ni gett er på att laga något som tidigare inte var sönder utan var enkelt och begripligt.
    Ur led är tiden!
  • Hej
    Vi byggde om söket helt från grunden, det var inte så att vi bara plockade bort funktioner.

    Nu är den nya sorteringsfunktionen hur som helst på plats.