Inga push-notiser Huawei p10 Android 7

Hej.
Jag köpte Huawei p10 och har efter det inte fått en enda push-notis trots att allt är iprickat rätt i appen och mobilen tillåter push-notiser från SR. Har funkat klockrent tidigare med andra mobiler (min gamla LG som jag använder till att casta tar fortfarande emot notiserna så där ser jag ju vad  jag missar). Idéer om hur jag kan lösa problemet?

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!
    Får du notiser från andra än oss?
    Annika Webbmaster
  • Ja om du menar sms, messenger och sånt så ja, där får jag notiser som vanligt.
  • Ja om du menar sms, messenger och sånt så ja, där får jag notiser som vanligt. Har för övrigt strypt notiser (nyheter etc.) till ett minimum eftersom jag inte orkar med allt plingade
  • Avinstallerade och installerade om igen, och nu fungerar det.
  • Så bra!

    Tack för att du berättade detta. Då felsöker vi inte vidare och vi kan tipsa om ominstallation för andra lyssnare med samma problem framöver (även om jag hade en del andra tips som jag aldrig hann be dig testa innan du hade löst det)!
    Annika Webbmaster