Inga bilder syns längre

Hej,
Sen någon vecka får jag inte längre upp bilder när jag besöker er hemsida. Menyn fungerar inte heller. Vad har ändrats mot tidigare?

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det du använder för att titta på siten, är det mobil eller desktop? Vilket OS och webbläsare?
    Använder du någon form av adblock?

    Det har inte gjorts någon större förändring som påverkar de delarna, men det kan ju hända att du av någon anledning inte får den senaste versionen av all kod.

    Mvh

  • Safari i iPhone, iOS 12.3.1.
    Har inga appar som hanterar adblock, browser tillåter kakor men ej ”spåra mellan webbplatser”
  • Blir det samma om du öppnar den i inkognitoläge?

    mvh
  • Nej, då ser det ut som det ska
  • Det låter som att du av någon anledning inte får den senaste koden - kan du testa att öppna siten i en ny flik, och om inte det hjälper starta om telefonen?

    mvh
  • Jag rensade kakor, stängde alla flikar, sen löste det sig.
  • Bra!

    mvh
  • Hur får man fram bilder från ex Naturmorgon ?
    Hittar ingen " knapp" på direktsändningssidan.
    Har en android samsung .
    Nybörjare
  • Hej
    Jag tror de lägger upp sina bilder här:
    https://sverigesradio.se/naturmorgon
    men det kan hända att de gör det efter programmet.

    mvh