Info om program i tablån (Play)

Hej! När man tittar i tablån i Play får man inte upp info om det aktuella programmet. Inte heller när man går in i ex. "Mer från ekots lördagsintervju". Istället för den allmänna programbeskrivningen är det kanske bättre med info om det akutella programmet? Enda ledtråden man får nu är "Gulan..." här exempelvis.

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslaget som är förmedlat till projektledningen. Informationen i Play om enskilda avsnitt förutsätter att det finns ljudfil att lyssna på, så det skulle kräva lite annan logik att visa infon du är ute efter, innan sändningen spelats in för webben. Vi får se hur detta kan hamna när olika förbättringar ska prioriteras.
    Mvh

  • Luis inlägg är flyttat till en ny tråd:
    Saknar information om musiken i P2 Världen (Tunein)
    Annika Webbmaster