Info om låt och artist.

Hej.
Något som jag funderat på länge nu. Lyssnar på P3 dagligen då jag gärna vill "hänga med" gällande ny musik fast jag är 46 år 😉

Varför skrivs inte låt och artist ut på radion såsom många andra radiokanaler gör? Det står endast programinfo typ "Morgonpasset med...".
Det är kraftigt irriterande när man hör en bra låt/artist som man gärna vill kolla upp.
Vet ni lägger ut spellistor efteråt på nätet men det ger mig föga tillbaka.

Tacksam för svar och än mer tacksam om ni infört detta.

Mvh Henrik

Kommentarer

  • Hej
    Var är det du lyssnar när du saknar låtinfo?

    mvh
  • På bilradion.
    Alltså ej Internet.
  • Hej
    Jag vet inte varför vi inte har det i nuläget, men jag vet att det pratas om att lösa det.

    mvh
  • Jag är helt övertygad om att ni vet varför ni valt att det inte presenteras artist och låttitel när ni spelar deras musik. Ta bara reda på det eller be rätt person svara.  Det är arrogant och sjukt irriterande. Andra kanaler gör det sedan flera år tillbaka.