Info om låt och artist i p3 på datorn

Jag lyssnar på p3 i appen på mobilen, och kan då oftast se info om vilken låt och artist som spelas. Jag lyssnar också på SR.se på datorn. Tidigare kunde jag se info om låt och artist där också, men sen någon månad tillbaka (efter att ni ändrat utseendet på sidan) finns ingen låt/artistinfo längre. Bara info om vilket program man lyssnar på. Varför?

Kommentarer

  • Hej
    På sr.se så ser du informationen om du 'fäller upp' spelaren - klickar på pilen längst till höger i spelaren.

    mvh