Idag började sverigesradio.se visas felaktigt på Safari 13.0.5 (15608.5.11)

Bland annat så syns inte meny-raden högst upp alls.

Kommentarer

  • Det här felmeddelandet ser jag (i Safaris Web Inspector):
    Refused to execute https://sverigesradio.se/dist/site-7e35a0b7.js as script because "X-Content-Type: nosniff" was given and its Content-Type is not a script MIME type.
  • Hej
    Hur ser det ut om du öppnar i ett privat fönster?

    mvh
  • Vad är ett privat fönster?
  • Det är ett fönster som inte använder några cookies eller cache - på så sätt så kan man se om problemet beror på att din webbläsare inte hämtar senaste version av sidan korrekt.
    Du öppnar ett privat fönster genom att gå till Arkiv och sedan Nytt privat fönster.

    mvh
  • OK. Ser nu att sidan har börjats visas som vanligt igen, så jag kan inte reproducera felet. Något ändrades (antingen i min webläsare eller på serversidan) under senaste timmarna som löste det.