i afton dans

Hej igen eftersom ni har pratat med era jurister ang. spridningen av era program i afton dans i sin helhet på media sidor att det inte är tillåtet så borde ni gå in och stoppa dem.mestadels så finns dom på youtube.och vill man anmäla till dom så är det bara dom som har rättigheterna som kan göra det.Annars är det så att ingen upprättshovs lag behövs.m.v.h.kent

Kommentarer

  • Hej Kent!
    Som jag skrev i förra meddelandet så är det dessvärre ett intrång på upphovsrätten men vi har dock inte möjlighet att beivra alla intrång´.