Hur starta pågående program från början?

Hej hopp ?
Om jag t.ex. kl 8.40 en lördagsmorgon vill starta Ring så spelar vi från början, dvs från kl 7.03 när programmet startade, så går inte det. Jag kan backa till det pågående programsegmentets början, vilket i detta exempel är till kl 8.33 när de lokala nyhetssändningen slutade, men det är ju knappast av intresse för någon ?
På programmets egen sida kan man bara komma åt senaste sändningen vilket är en vecka gammalt; det pågående läggs inte ut förrän någon gång efter kl 10.
Så, vad är anledningen till att pågående program inte kan startas från början utan bara från slutet av senaste nyhetssändningen, eller, har jag helt missat något uppenbart? ?

Kommentarer

  • Hej
    Lyssnar du i app eller via vår webbsida?

    Du kan hoppa till tidigare program genom att klicka flera gånger på bakåtknappen, upp till tre timmar bakåt, så först en gång för att komma till början av det nuvarande segmentet, och sedan snabbt en gång till för att komma till början av de föregående.

    mvh