Hur stänger man snabbt SR play appen?

Varför måste jag "backa" tillbaka till startsidan för att kunna stänga av appen SR play

Kommentarer

  • Hej Tor!

    Menar du stänga som i "få tyst på" eller att "stänga ned den helt"?

    Det första ska vara enkelt - om det inte är det vill jag felsöka!

    Det senare behöver du inte göra på en Android-telefon eller Iphone. Här har surfa.se förklarat bra varför du inte ska stänga ned appar, utan låta telefonens operativsystem hantera det:
    Du behöver inte stänga alla dina appar manuellt

    Om en app beter sig konstigt, finns det förstås skäl att stänga ned den manuellt. Hur du gör det står också på sidan jag länkar till ovan:
    Om en app har slutat fungera eller om du av någon annan anledning behöver stänga av den är det bara att hoppa in i applikationsbytaren med två klick på hemknappen i iOS eller ett klick på knappen längst ner till höger på moderna Android-telefoner och sedan ett svep upp eller ner över appen eller åt höger eller vänster, beroende på modell.

    Hoppas att detta är till hjälp och trevlig helg!
    Annika Webbmaster
  • Även jag undrar hur man stänger den. Alla mina appar utom just SR går att stänga genom att dra åt sidan i vyn där man växlar app.

    Anledningen till att stänga appen är främst för att få tillbaka platsen i raden där uppe där sr-ikonen är. När där blir fullt.
  • Hej Ola!

    Vår notis ska gå att svepa bort, och att den inte gör det i Android 8 är ett fel vi arbetar på att lösa.

    Annika Webbmaster