Hur stänger man av appen?

Hur stänger man av appen när man lyssnat klart?

Kommentarer

  • Hej
    På moderna telefoner så behöver man inte stänga av appar, utan de ligger kvar i bakgrunden.
    Det går dock att tvinga bort genom att trycka två gånger på hem-knappen och sedan 'svepa' bort de program man vill stänga.

    mvh
  • Jag har upptäckt att att appen inte slutar spela när jag stänger av den, alltså swipar bort den, inte bara stänger ner så den ligger i bakgrunden. Jämförbart med spotify som slutar helt när man gör samma sak. Kom efter någon uppdatering för ett tag sen. Har en samsung s10
  • Hej Kim!

    Vi har tyvärr märkt samma sak. För att få tyst på appen behöver du först pausera ljudet. Därefter kan du, om du vill, svepa bort den.

    Vi kommer att försöka lösa det framöver, men tyvärr hinner vi inte med det under den närmaste tiden. Felet kom med Android 10, där något har ändrat i hur detta fungerar, och det drabbar många appar.
    Annika Webbmaster