Hur slipper jag sportnotiser, har valt bort dessa men de kommer ändå?

Hur slipper jag sportnotiser, har valt bort dessa men dom kommer ändå i parti och minut. Vill gärna ha nyheter men inte en massa sport, blir så irriterad, sport, sport och åter sport.

Kommentarer

  • Hej Pär!

    Om de kommer i parti och minut, ungefär en sportrelaterad notis om dygnet, kanske inställningen inte har "bitit", så att vår app (eller tjänsten den använder för pushnotiser) av misstag skickar pushar från Radiosporten?

    Om du går in och ändrar inställningarna, så att du slår på och sedan av sportnotiserna, så borde du i så fall kunna slippa dem.

    Här tror jag dock Ekot som är avsändare, i och med att de skickade en notis om att Armand Duplantis får årets bragdguld ungefär vid den tid du skrev hit. Det är en nyhet som finns med bland de aktuella Toppnyheterna, och även om jag personligen delar dit ointresse för sport, kan jag förstå att det finns ett nyhetsvärde i det, på ungefär samma plan som att de för en vecka sedan skickade en notis om att Lydia Sandgren fick Augustpriset.

    Jag återkopplar till Ekot om att du (och flera andra lyssnare) anser att det är för många sportrelaterade notiser.

    Tack!
    Annika Webbmaster