Hur skall jag fattig pensionär kunna lyssna på p4+ utan att köpa en dl moderna ateraljer

Hej jag har en vanlig radio med fm am, innehar ej dator/lånar grannens, modern mobil
Tala om för mig som betalar för att kunna ta del av utbudet som finns på radio och tv, hur skall jag kunna lyssna på P4+
mvh
Torbjörn Glantz

Kommentarer

  • Hej
    Om du har en modern mobil så kan du lyssna via vår app Play, eller via vår webbsida i mobilens webbläsare.
    P4 Plus på webben hittar du här: https://sverigesradio.se/p4plus

    Observera att det drar mobildata att lyssna på radio via app och webb, så hur mycket du kan lyssna beror på vad du har för abonnemang.

    mvh