Hur länge kan jag lyssna på årets Sommar i P1?

Hur länge kan vi lyssna på sommarpratarna i år dvs när försvinner de från podd

Kommentarer

  • Podd-versionen med nedklippt musik ska inte försvinna, utan ligga "för evigt", eller i alla fall så långt fram i tiden som en webbmasters kristallkula kan förutse ... Vi började lägga ut detta program som podd 2005 eller 2006 och de programmen finns kvar idag (dessutom har de fått sällskap av program från tidigare säsonger).

    Däremot kommer versionen med musik att försvinna, vilket brukar ske 30 dagar efter att det sista programmet för säsongen sänds (19 augusti). Om det är något av programmen du verkligen vill höra i sin helhet med all musik kvar, har du en dryg månad på dig med andra ord!

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster