Hur lång tid innan ett sänt program i ring P1 läggs upp på hemsidan för nedladdning till mp3?

Som synes finns måndagsprogrammet för ned laddning men inte programmet igår och idag den 12 juli 2017 14:00
Mvh Roffe

Kommentarer

  • Hej Roffe!
    Det är väldigt olika men jag har bett redaktionen för Ring P1 att svara dig.
  • Hej!
    Tack snälla för att du påpekar detta. Dom är poddade men det måste blivit något tekniskt strul. Dom ska vara på plats om en liten stund.
    Med vänlig hälsning Madeleine Blidberg, producent Ring P1.

  • Tack Madeleine, jag var rädd att det var min medverkan som gjorde det hela omöjligt :-). Efteråt kommer man ju alltid på hur man bättre skulle formulerat sig.
    Mvh Roffe
  • Hej!
    Ha, ha. Nej så var det så klart inte. Jag tycker det jättebra!
    Med vänlig hälsning Madeleine