Hur hitta hockeysändningar

Hej
Vet inte vad ni gjort mot ifjol men det är ju omöjligt å hitta sändningar av hockey?! Sportextra finns överallt på er sida och jag kan se att ni säger att ni sänder tex brynäs Malmö idag, men vart?? Förr låg de under ”alla kanaler” den finns ju inte kvar, bara ”kanaler” under sport hittar man bara allmänna sändningen av s.extra.
Mvh
Henrik

Kommentarer

  • Hej
    Om du går till https://sverigesradio.se/radiosporten så hittar du en sektion i högerspalten som har de närmaste sändningarna.
    Klickar du vidare till Tablå för extrasändningar så ser du alla.
    På sidan 'Kanaler' finns en tabb som tar dig till extrasändningarna.

    mvh
  • Håller helt med om att de blivit Riktgt svåra att hitta intuitivt!
    David
  • Jag har följt länken på min mobil, men hittar inte var i högerspalten? Hittar inte heller tablån?

    Intuitivt trodde jag att jag kunde hitta det under ”vi sänder” eller Mer/ishockey?
  • I mobilen så hamnar det längre ner, efter alla nyheter.
    Nu kan även gå direkt sidan för extrasändningar, här:
    https://sverigesradio.se/extrasandningar

    mvh