Hur gör jag för att slippa pushnotiser? Vill inte veta om kriget. Mvh Kerstin Utbult

Hej. Jag vill slippa pushnotiserna. Tack. I övrigt många bra program, kallar mig radiot då jag lyssnar mycket.
MVH Kerstin

Kommentarer

  • Hej Kerstin,
    du kan stänga av pushnotiserna under "Inställningar och hjälp". Du hittar inställningarna längst ned på "Min sida" (längst till höger i menyn längst ned), och sedan finns en sida med inställlningar för just "Pushnotiser". Där kan du stänga av alla pushnotiser eller bara från vissa källor.

    Jag har bifogat lite bilder för att göra det enklare att hitta.