hur få kontakt?

Jag undrar hur man får kontakt med ett program via email. Det enda jag hittar är en länk att klicka på som öppnar datorns email. Om du sitter på en publik dator så har du inget emailkonto kopplat till detta program och kan inte skicka email. Hur gör jag för att få reda på en emailadress till programmet i klartext. Det borde stå en emailadress (i klartext) på varje program.
Känns lite som ni gömmer er för att slippa för många email.
mvh

Kommentarer

  • Det ska alltid gå att kopiera e-postadressen som står som länk i klartext i nedre delen av varje programsida på webben. Finns det någon sida där det inte går att läsa e-postadressen?
  • Hej Lasse!
    Precis som supporter skriver ovan, det går bra att bara kopiera mailadressen som alltid finns längst ner på varje programs sida.
  • Hej Jesper,

    Jag hittar ingen på programmet Kjellkritik
  • Hej Lasse!
    Det är ett program från UR men dessvärre hittar jag ingen mejladress på deras sida. Du kan däremot kontakta UR via deras eget Kundo som du hittar här:
    https://kundo.se/org/ur/
  • Nja Jesper, Jag tror jag hoppar det. Lite för stökigt det här.
    Lasse
  • Jag har bett UR skicka mejladressen till programmet. Om det finns en så återkommer jag här.
  • Ok, tack.
  • kundtjanst@ur.se
     Det är den adress du kan använda hälsar ur. Det finns ingen specifik adress till det programmet.